Koirakouluttaja Jouko Koivisto

Olen Jouko Koivisto Niinisalosta. Olen työskennellyt sotakoirien koulutuksen parissa 20 vuoden ajan. Lisäksi olen pitänyt virkatyöni ohessa omaa koirahoitolaa, jonne olen ottanut myös ns. ongelmakoiria hoitoon ja koulutukseen. Olen päässyt elämäni aikana työskentelemään hyvin erilaisten koirien kanssa ja huomannut, että koiran ohjaajan tapa toimia on ensisijainen koiran käyttäytymiseen vaikuttava asia.

Kaikkien koiransa kanssa apua tarvitsevien ihmisten ei välttämättä ole mahdollista hakeutua paikallisten kennelkerhojen yms. järjestämiin koulutuksiin, joten päätin nyt virkatyöstäni reserviin, eläkkeelle jäätyäni perustaa puhelinneuvontapalvelun apua kaipaavien koiranomistajien neuvomiseksi ja tukemiseksi.

Puhelinpalvelu on maksullinen (hinta/min). Ennen kuin soitat ole hyvä ja täytä itsellesi valmiiksi esitietolomake. Esitietolomake auttaa keskustelun jäsentämisessä ongelmakohtaan. Tavoitteenani on mahdollisimman käytännöläheisin ja nopean ohjauksen antaminen.

Neuvontapuhelin: puhnro?
Hinta: e/min